mojTrener.com approved
Opozorilo
  • spletna stran uporablja piškotke izključno za normalno delovanje in prikaz vsebine, dejansko nas tvoji piškotki niti najmanj ne zanimajo, če pa se z uporabo piškotkov kljub temu ne strinjaš nas lahko kontaktiraš ali pa preprosto ne brskaš po naši spletni strani

    (Uradni list št. 109/2012), ZEKom-1

    EU zakonska direktiva

Ali sem res debel/a?

ITM (Indeks Telesne Mase)ali BMI (Body Mass Index) je merjenje telesne maščobe na podlagi višine in teže, ki velja za moške in ženske v starosti med 18 in 65 let. 

Zdrav ITM je ocena med 20 in 25. Vrednosti ITM, ki presegajo oceno normalne teže pomenijo povečano tveganje za zdravje, vrednosti nad 30 pa ne pomenijo le povečanega tveganja, temveč resno grožnjo za vaše zdravstveno stanje.
"Na vprašanje ali ste debeli je zelo preprosto odgovoriti, uporabite naš spodnji kalkulator."

Ali bo res potrebno shujšati?
Rezultat pod 20 označuje, da ste presuhi (podhranjeni), vrednost nad 25 označuje, da imate prekomerno telesno težo, vse zdravstvene inštitucije priporočajo, da začnete s postopnim hujšanjem, toliko bolj, če se vam večina odvečnih kilogramov kopiči v predelu trebuha (glej faktorje tveganja navedene na koncu članka).

Obseg pasu in nevarnost nastanka bolezni povezanih s prekomerno težo!
obseg pasu že nevarno zelo nevarno
moški več kot 93 cm več kot 102 cm
ženske več kot 80 cm več kot 88 cm

Kombinacija rezultata ITM višjega od 25, ter obsega pasu z oceno zelo nevarno, je še posebej zaskrbljujoča in izredno nevarna. Prevelik obseg pasu pomeni tveganje že, če je vaš ITM pod 25 in teža normalna. Za vaše zdravje lahko že v relativno kratkem času naredite zelo dosti, hujšanje v našem programu vključuje 100% garancijo, da boste dosegli želene rezultate, ki jih skupaj zastavimo.

Že 10% izguba telesne teže lahko zelo zmanjša tveganje nastanka bolezni povezanih s prekomerno težo (kardiovaskularne bolezni, sladkorna bolezen, rak…). Zelo pomembno je kako hujšate, če hujšate v kombinaciji z ustreznim načrtom prehrane in vadite pod strokovnim nadzorom rezultati niso enaki kot, če se odločite za stradanje po eni izmed diet, ki so "trenutno" aktualne.

V kolikor ste debeli, in imate večino odvečnih kilogramov v predelu trebuha in imate samo dva ali manj od spodaj  naštetih faktorjev tveganja je potrebno preprečiti pridobivanje nove odvečne teže, hujšanje je pa prav tako zaželeno.

Drugi faktorji tveganja!

Dodatno k že omenjenemu ITM nad 25, ter prevelikim obsegom pasu bodite pozorni še na naslednje faktorje tveganja:
  • povišan krvni pritisk (hipertenzija)
  • visok LDL holesterol ("slab" holesterol)
  • nizek HDL holesterol ("dober" holesterol)
  • povišani trigliceridi
  • povišan krvni sladkor
  • nekdo v družini ima ali je že imel zdravstvene težave (srčna kap, razne bolezni srca in ožilja)
  • fizično niste aktivni
  • ste kadilec/ka

OPOMBA: Povečanje ITM indeksa je lahko tudi posledica povečanja mišične mase pri bodybuildingu oz. pri atletsko grajenih osebah. ITM indeks pa je lahko povečan tudi zaradi povečane količine vode v telesu pri edemih, pri nekaterih boleznih endokrinih žlez.


Program HIP - vpis ali kontakt ?kdojekriv

Ali sem res debel/a?

1
Prvi korak je, da ugotovite ali ste res debeli oz. predebeli in kaj to pomeni ?

Se res zavedate kakšna tveganja prinaša problem prekomerne teže?

prijava na e-novice

Kdo je kriv za debelost?

2
Drugi korak hujšanja je, da ugotovimo kdo in kaj je glavni krivec za vaše težave?

Odgovor se zdi samoumeven, pa vendar pogosto stvari niso tako jasne.

Kdaj bom končno shujšal/a?

3
Tretji korak hujšanja je, da določite kdaj boste shujšali!

Pomembno je na kakšen način določite vaše cilje, večina se tega loti povsem narobe.

Kako mi bo uspelo?

4
Četrti korak hujšanja zahteva, da imate potrebno znanje.

Želje niso dovolj, tudi motivacija ne, ker kmalu poide, če trud ne obrodijo rezultati.
kontakt | mojTrener d.o.o. | pravila in pogoji uporabe
copyright© 1999 - 2014 mojTrener d.o.o., vse pravice pridržane.

HIP je blagovna znamka in del portala mojTrener.com.